Како дефинисати или променити шифру у мобилној апликацији ФК Црвена звезда

Активни чланови Клуба имају могућност приступа додатним секцијама у оквиру званичне мобилне апликације ФК Црвена звезда – за креирање профила потребно је унети број чланске карте и затим дефинисати шифру за приступ. Цела процедура траје неколико минута и одвија се у 6 једноставних корака. Уколико заборавите шифру, увек је можете поново дефинисати на исти начин.

Први корак: Почетак дефинисања шифре

Овај екран ће се приказати уколико покушате да приступите неком делу апликације који је намењен само члановима или уколико одаберете опцију “Профил” у менију.

Да бисте иницирали процес, кликните на опцију “Уколико немате лозинку или сте је заборавили” на дну екрана.

Други корак: Унос броја чланске карте

У наредном кораку унесите број своје чланске карте и то у седмоцифреном формату како је он исписан на чланској карти – дакле укључујући и нуле на почетку (нпр. 0098765).

Затим кликните на дугме “Пошаљи” са десне стране.

Трећи корак: Избор опције за слање линка за дефинисање шифре

Како бисмо били сигурни да само члан Клуба може да дефинише своју шифру, линк се шаље као порука на број мобилног телефона или e-mail адресу који су остављени у бази чланства приликом учлањења или обнове чланарине.

Ти подаци ће се појавити у пољима испод броја чланске карте који сте унели у претходном кораку. Ради заштите приватности, средишњи делови исписа су замењени звездицама.

Одаберите жељени број или e-mail адресу и кликните на дугме “Потврди” са десне стране тог реда. Уколико је дошло до промене неког од ова два податка у међувремену контактирајте Сервис за чланство.

Четврти корак: Отварање линка за дефинисање шифре

Убрзо ће вам на одабрани број телефона или e-mail адресу стићи порука која садржи линк за дефинисање шифре.

Уколико сте одабрали слање СМС поруке на мобилни телефон добићете линк на који треба кликнути а уколико сте одабрали слање електронском поштом добићете поруку ове садржине – кликните на плаво дугме “Унеси нову лозинку”.

Проверите и сандуче са нежељеним порукама (Spam) уколико сте одабрали слање мејлом а порука не стигне у кратком року.

Пети корак: Дефинисање нове шифре

Отвориће се нова страна на којој уносите своју шифру са којом ћете убудуће приступати апликацији. Саветујемо да одаберете шифру коју није лако погодити насумице – избегавајте коришћење имена или датума рођења а препоручљиво је да шифра садржи и мала и велика слова, бројеве као и неки знак интерпункције те да буде дужа од осам карактера.

Како би била избегнута могућност грешке, потребно је унети исту шифру у оба поља на овој страни и затим кликнути на дугме “Reset Password”.

Док чекате потврду да је све у реду отвориће се сајт Клуба.

Шести корак: Потврда и пријављивање у апликацију

Убрзо ће стићи и потврда да је све у реду.

У највећем броју случајева не морате је ни чекати већ можете одмах да пробате да се улогујете са бројем чланске карте и шифром коју сте управо дефинисали.